nyckelpigan-i-norr

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Barbro Nyckelpiga - 15 oktober 2014 17:30

 

Tycker för det mesta att alla mina inlägg ser likadana ut. Har inget speciellt att skriva om ... vardagen ser likadan ut - måndag till fredag --- sen lördag och samma arbetsinsatser hemmavid, städa, tvätta, stryka, handla och laga mat - möjligen vara lite social - för det mesta hinns ju inte detta med och det kan man väl tycka är viktigast av allt ändå! Under veckorna så jobbar man ju och glor på tv (läs: hockey) ... sover och det är som ett ekorrhjul som bara snurrar på - och snabbare för varje år tycker jag!

Ibland så önskar jag att man vore helledig och kunna ha egen tid mycket mera - min ständigt närvarande värk i hela kroppen tar mycket energi - jag har dålig sömn - vaknar före tuppfan varje morron! Det känns som om jag inte har bra livskvalitet när jag måste vila ett tag efter jobbet - sträcka ut ryggen - så det kanske släpper lite av det onda jag känner.

Har alltid varit en mycket social människa - älskar att prata med människor och jag kan surra - det kan jag lova er. Men i och med den här värken, så är det perioder när jag bara vill dra mig inom mig själv och inte vara bland folk - jag orkar inte helt enkelt och så har jag ju ett arbete där jag också träffar mycket folk hela dagar - mycket surr också. Trevligt - men det tar på mina krafter.

Jag läser en del bloggar som verkligen har långa intressanta inlägg, där bloggare verkligen upplever och gör mycket saker - har mycket tankar, funderingar, en del mår jättedåligt och grubblar mycket, en del har också väldigt struliga liv - vilket jag inte alls har - tack å lov säger jag förstås! Många har verkligen fullt upp med allt möjligt varje dag och det är ju skillnad när man är mitt i livet också - med barn och allt vad det medför. Själv är jag ju i den åldern när jag kan skryta över barnbarn ♥


Det blev visst ändå nåt att skriva om i detta inlägget *ler*.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Urverket

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Fallande nyckelpigor

Mitt glittrande namn

Kiss me


Ovido - Quiz & Flashcards