nyckelpigan-i-norr

Direktlänk till inlägg 18 september 2015

Läser ni ALLA inlägg i bloggarna?

Av Barbro Nyckelpiga - 18 september 2015 08:33

Jag bara tänkte hör med er hur ni gör:


När ni hälsar på hos en bloggvän, läser ni alla inlägg som bloggaren har skrivit sen sist ni var in och läste - eller läser ni bara det som är högst upp? Själv läser jag ALLA (naturligtvis inte om jag nu inte varit in i bloggen på flera månader ... då blir det ju ohållbart - men det fanns en tid när jag försökte även detta - men insåg ganska snart och direkt - att det går inte - man  hinner inte med detta).

Bara en liten fundering så här på morronkvisten!  

 
 
Ingen bild

Dubbelfarmor

18 september 2015 10:49

OM jag har tid så läser jag de senaste som jag missat men det är inte alla gånger som jag kommenterar allt jag läst. Ibland så trycker jag bara på gillaknappen.
Det är märkligt men man kan inte läsa alla bloggar man vill läsa för då skulle man inte få mycket tid över för annat. SÅ jag väljer de jag helst vill läsa och om tiden medger så kan det bli nån extra. Hit kommer jag gärna! Ha en fin dag! Här stormar det och har ösregnat på morgonen. Man vill inte ut ... fast vi måste iväg sen och handla! Kram på dej!

 
Geddfish

Geddfish

18 september 2015 11:31

Kan väl säga som så, att jag inte alltid läser alla inlägg, för jag har många att besöka och hinner inte!
Nu har jag läst dina två sista, men kommenterar bara här.
En blogg är personlig och hur man handhar den. En del svarar inte på kommentarer, då kanske man läser mer i stället. Man gör som man vill, för att det ska bli trevligt. En del skriver långa kommentarer, andra skriver bara "trevlig fredag".
Fredagskram, Gerd ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
lena-i-lyckebo

lena-i-lyckebo

18 september 2015 15:09

Jag läser det mesta men kanske inte kommenterar varje inlägg för det tar en väldig tid och jobbar man heltid så finns inte mycket utrymme för bloggeriet. Kram och ha en fin helg

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

20 september 2015 11:29

Hej vännen.
Jag läser men kommenterar inte alltid beroende på att jag har så många bloggvänner. Läser gör jag, men kommenterar inte alltid. Försöker kommentera i den mån jag hinner.
Jag kan backa bakåt i inläggen och ibland kommenterar jag bakåt och i bland kommenterar jag bara det sista inlägget.
Lite olika det där.
Du ska ha en toppen söndag vännen. Själv så blire lite mer shopping för mig i dag. Det är väskjakt på gång.

Många Goa kramar till dig som är en fin bloggvän tycker jag.
Tack åxo för dina kommentarer hos mig. Blir glad.

Kramkram❤

http://tantglad.bloggo.nu

 
Emm

Emm

20 september 2015 22:52

Jag följer inte så många bloggar här så jag har stenkoll på nya och gamla inlägg. Hag brukar scrolla ner tills jag läste sist och sen läsa mig uppåt. På så sätt missar man inget. Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

 
Leva-Kerstin

Leva-Kerstin

21 september 2015 12:51

Hej!
Jag scrollar oftast ner.
Då har jag en fråga till dig. Vad är du intresserad av att läsa om?

http://www.steeperz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro Nyckelpiga - 9 mars 2016 11:45


Att förlora sin kraft är som att genomgå alla de "7 Dvärgarna"Först blir man TRÖTTER - Man orkar ingenting.Sen blir man BLYGER - Orkar inte träffa människorSen blir man BUTTER - Ledsen,dämpad och argSen blir man TOKER - Står inte ut med någontingSen ...

Av Barbro Nyckelpiga - 9 mars 2016 09:17

Nämen oj, nu har det återigen gått ett tag sen sist jag skrev. Förstår inte vad jag håller på med! tiden ni vet och även lusten ibland, saknas. Ja ja - det är bara att försöka bättra mig och det har jag sagt många gånger under min bloggtid. Vintern...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Man kan fråga sig hur anonyma vi bloggare är!En del väljer ju att vara, eller försöka vara,helt anonyma. Väldigt försiktiga i det som skrivs,så ingen kan härröra vem det är och varifrån det är skrivet.Medans andra lämnar ut hela sig och sitt liv...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Många är in och läser, men få skriver en kommentar … Jag undrar VARFÖR? Det kostar väl inget att skriva och kanske tycka till här! Det är ju roligt för bloggägaren om någon skriver nåt … det blir mera som en dialog då...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Om NI tycker jag är lite frånvarande, trött och konstig så ska jag berätta ensak för er så att ni lättare kan förstå mig.En konstig gammal kärring har flyttat in hos mej, vet inte vem hon är eller varhon kommer ifrån. Jag har säkert inte bjudit ...

Presentation

Urverket

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Fallande nyckelpigor

Mitt glittrande namn

Kiss me


Ovido - Quiz & Flashcards