nyckelpigan-i-norr

Alla inlägg den 29 september 2015

Av Barbro Nyckelpiga - 29 september 2015 11:26

Ja idag är det minsann höst - småduggigt och grått och trist. Nu ligger också massvis med gula löv på marken och träden blir kalare och kalare. Jag hade bara +5 i morse och jag känner att min värk blir sämre - dels på grund av att vädret blir kyligare och blåsten ökar ... ja nog är man en riktig väderkärring alltid!  Jag vill ha sol och värme - det gör så gott för mina leder och gamla kropp!

Men idag så lyser solen med sin frånvaro och det får jag väl acceptera och bara gilla läget!

 

Av Barbro Nyckelpiga - 29 september 2015 10:58

Blir så jädrans besviken på detta - nu kan jag ju inte äta riskakor som jag älskar att äta! Jäkla skit! Har ju läst denna varning i våras - kände nog att jag blev lite mera återhållsam med "kakorna", men det är ju så gott att kunna ta en eller två som mellis. Det finns ju också så många olika sorter och smaker.

Ja ja - det är gift i allt man äter snart! Man får nog äta på fingrarna sina istället!

 

Presentation

Urverket

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Fallande nyckelpigor

Mitt glittrande namn

Kiss me


Ovido - Quiz & Flashcards