nyckelpigan-i-norr

Direktlänk till inlägg 9 mars 2016

Att förlora sin kraft

Av Barbro Nyckelpiga - 9 mars 2016 11:45

Att förlora sin kraft är som att genomgå alla de "7 Dvärgarna"

Först blir man TRÖTTER - Man orkar ingenting.
Sen blir man BLYGER - Orkar inte träffa människor
Sen blir man BUTTER - Ledsen,dämpad och arg
Sen blir man TOKER - Står inte ut med någonting
Sen blir man PROSIT - Immunförsvaret har sänkts
Sen blir man KLOKER - Börjar omvärdera livet, man ser livets mening igen
Och slutligen blir man GLADER - man blir stark, man vågar säga nej och man känner glädje igen !!!

 

 
 
Skrivmoster

Skrivmoster

10 mars 2016 12:28

Det var ju verkligen en bra liknelse!

Hoppas du hittat mitt recept i mailen. Graderna glömde jag skriva - till bullar 225 gr. Tid beroende på ugn ...

Kram

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro Nyckelpiga - 9 mars 2016 09:17

Nämen oj, nu har det återigen gått ett tag sen sist jag skrev. Förstår inte vad jag håller på med! tiden ni vet och även lusten ibland, saknas. Ja ja - det är bara att försöka bättra mig och det har jag sagt många gånger under min bloggtid. Vintern...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Man kan fråga sig hur anonyma vi bloggare är!En del väljer ju att vara, eller försöka vara,helt anonyma. Väldigt försiktiga i det som skrivs,så ingen kan härröra vem det är och varifrån det är skrivet.Medans andra lämnar ut hela sig och sitt liv...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Många är in och läser, men få skriver en kommentar … Jag undrar VARFÖR? Det kostar väl inget att skriva och kanske tycka till här! Det är ju roligt för bloggägaren om någon skriver nåt … det blir mera som en dialog då...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30


  Om NI tycker jag är lite frånvarande, trött och konstig så ska jag berätta ensak för er så att ni lättare kan förstå mig.En konstig gammal kärring har flyttat in hos mej, vet inte vem hon är eller varhon kommer ifrån. Jag har säkert inte bjudit ...

Av Barbro Nyckelpiga - 22 februari 2016 11:30

  Många människor ägnar sina dagar till att prata skit om andra, att ljuga ihop nåt, att skvallra och förtala och fara fram med osanning. Fy farao vad jag hatar sånt! Har man inget annat intressant att fylla sina egna dagar med, utan måste ta till...

Presentation

Urverket

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Fallande nyckelpigor

Mitt glittrande namn

Kiss me


Skapa flashcards