nyckelpigan-i-norr

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Barbro Nyckelpiga - 27 augusti 2015 19:15

  Visst är det konstigt det här med hår. Jag menar – lockigt eller rakt hår. Dom som har rakt hår vill göra det lockigt och köper locktänger och annat som gör vackra lockar – medans dom med lockigt hår vill ha rakt och köper plattänger!!!


Visst är det väl ändå underligt … man är aldrig nöjd!


(jag har gjort en "fejkbild" - med långt hår - det är inte "jag själv" - bara ansiktet som är JAG)

Av Barbro Nyckelpiga - 27 augusti 2015 19:14

Idag hade jag klipptid hos frissan. Gud så skönt, både att få kortare och uppklippt hår och så den där sköna massagestolen som man får sitta i under hårtvättningen och sen så är ju frissan så snäll att hon gör en skön huvudmassage också. Jag höll på att somna i stolen. En sån borde tandläkaren också ha! Och så skulle dom ha feromoner och spruta ut i både väntrummet och undersökningsrummet (hos tandis alltså!). Så man blir lugn och tar tandläkarbesöket med ro!

Jag blev nöjd och belåten med klippet och 560 kronor fattigare - men det var det värt. Att frissan också är en mycket trevlig människa - det gör ju inte frissabesöket sämre!

 

Presentation

Urverket

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Fallande nyckelpigor

Mitt glittrande namn

Kiss me


Ovido - Quiz & Flashcards